יום שני, 26 ביוני 2017

הסיפור שלי - אנדראה גופר


היי, אני אנדראה גופר, בת 37 מקיבוץ גינוסר. אם לשני בנים מדהימים ונשואה לחקלאי חתיך.
עליתי מרומנייה לפני 22 שנה, סיימתי צבא ותואר ראשון בתקשורת וויזואלית ואז עוד קצת לימודי משאבי אנוש ושיווק אינטרנטי. עבדתי במשרדי פרסום בצפון, הייתי מזכירת מנכ"ל בחמת גדר (7 שנים) ואז מזכירת מנכ"ל בארגון אידיאליסטי שעוזר לחקלאים, השומר החדש.
תמיד בערה בי התשוקה לסטייל, אופנה, אסטטיקה ופרופורציה. אז התחלתי באמצע החיים ללמוד פעם בשבוע בתל אביב (4 שעות נסיעה) במשך שנה - סטיילינג אצל אורלי שי. כולם הרימו גבה: ההורים שלי, החברות הקרובות, החברים מהקיבוץ ובטח ובטח ההולכים בסנדל שורש כל השנה - החבריה מהשומר החדש. אבל אותי זה לא עניין. כי לי היה טוב. סוף סוף. אז נכון אפשר לדבר שעות על הפן השטחי שבעניין ועל כך שאמי קיוותה שאהיה עו"ד :)  אבל אני מאמינה שאפשר לעזור לאנשים בכל מיני דרכים, וזו הדרך שלי.
מניסיוני גיליתי שסטייל הוא מדע כמעט מדויק עם חוקים, גזרות, צבעים וטקסטילים. אך עולם זה גם משאיר הרבה מקום לאינטואיציה וסגנון אישי. המטרה העיקרית שלי היא לעזור לנשים להביא לידי ביטוי את התשוקה שלהן ולשפר את הביטחון העצמי שלהן. אני מביאה לכל משתתפת כלים לשדרג את הסגנון האישי שלה מבלי לעשות מהפכה בארון, לשדרג את ההרגשה בבוקר אם זה בעזרת איפור נכון, צעיף מתאים, נעל נוחה אבל סופר שיקית ומשקף מחמיא. 
אספר גם שהסטייל שאני מדברת עליו הוא פחות מתייחס לטרנדים אלא מדבר על בטחון עצמי ושדרוג סגנון ולא לשנותו. אני מאמינה שאישה יכולה להרגיש נפלא גם מבלי ללבוש גרביון רשת וקטיפה. וכשהיא נראית טוב - היא יותר נשית, כוחנית, סקסית, אפקטיבית ולמה לא - טובה יותר.
העובדה שאנחנו גרים בפריפריה לא אמורה לדכא את הרצון להיות מטופחות. הביטחון העצמי של האישה משפיע על הבית כולו, הן בזוגיות והן במשפחה, הן ביחסים שלנו עם חברות והן בקריירה.
העזתי. מגשימה חלום. לא לגמרי מאמינה אבל ממשיכה לעבוד על זה ממש. כי הקושי בפריפריה הוא לייצר צורך בסטיילינג. מה זה סטיילינג? חח כן כן, אנחנו לא במדינת תל אביב. פה יעוץ סטיילינג זו מילה גסה. הבנתי שאם אני רוצה לגדל את ילדיי בקיבוץ על הכנרת ולהגשים את החלום אני צריכה להיות יצירתית. אז אני מדברת בפורומי נשים על האהבה שלי. ואפתח גם קורס סטיילינג. ואמשיך לחלום ולהגשים. 
אז היום אני מרצה ברשתות מלונאות גדולות, בחברת נשים, בכנסים, ימי כיף לחברות, וכותבת טור לעיתון בנושא אופנה וסטיילינג והאיזון הנכון עם הבית .
כי החיים קצרים מדי לעשות משהו שאנחנו לא אוהבים.